søndag den 13. april 2014

Ønsker til 2 års fødselsdag



Inden længe har min yngste fødselsdag, og som den 5 i rækken synes jeg efterhÃ¥nden, det er svært at finde pÃ¥ nye spændende ønsker. Bilerne, modellervoksen, legoklodserne, pokemon, Ipad og jeg kan blive vedfindes allerede i et stort antal i huset – jeg vil sÃ¥ gerne give en gave, som ikke blot ligner noget, som vi har i forvejen. I min søgen pÃ¥ nettet faldt jeg over Znoopy.dk, som har et godt udvalg i motorisk udfordrende legetøj for bÃ¥de piger og drenge. Mit blik faldt hurtigt pÃ¥ sansekassen, og efter at have læst den inspirerende tekst om sansekassen, blev det hurtigt besluttet, at den skal Snorre have i fødselsdagsgave. Udover at være et sjovt aktivitets- og sanse legetøj som er god til at træne motorikken og sanserne, sÃ¥ blev jeg rigtig meget inspireret af, at den ogsÃ¥ kunne bruges som et festligt indslag til en børnefødselsdag – for hvem kender ikke til det, at stÃ¥ helt ideforladt inden en børnefødselsdag og den eneste ide, som popper frem er den traditionelle skattejagt. Jeg kom til og tænke pÃ¥ fangerne pÃ¥ fortet, hvor de skal stikke hænderne ned i forskellige krukker for at finde ud af, hvad der gemmer sig nede i krukkerne. Nu er sansekassen bestilt hos Znoopy.dk, og sÃ¥ glæder jeg mig til at udforske de forskellige sanser hos børnene – og mÃ¥ske ogsÃ¥ de voksne.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar